WELCOME.....

Salam...
Buat semua..
Aku sebenarnye xtau nak taip pe...aku baru je menyibukkan diri dalam 'bidang' blogger ni...
hehehe...so, memg xde idea...

Well..aku skrang dh ade keje baru, walaupun kdg² boring, tpi dis job better than yg sebelum ni..
hehe..ape pun, aku dh merasa la nk jd ape yg aku nk jd...programmer...dulu mase skolah aku memg dh menceburkan diri ngan bdang it ni...mase tu aku teringin sgt nk jd programmer mcm abg aku...hehe..kirenye die sumber inspirasi aku mase tu...xsangke plak Allah makbulkan doa aku...alhamdullillah...aku dapt keje pertama aku mase aku final exam kt politeknik dulu...
Tak ramai kawan² yang tau aku dh keje...aku ni xla pandai sagt...tpi ok la...aku amik sijil IT kt politeknik dulu...mase kt poli tu baru aku blajar betul² tpi aku sendiri xtau ape yg aku nk buktikan...Maybe sbb aku frust xdpt masuk U macm kembar aku...opppss! Lupe plak... Aku ni kembar...Kiteorg memg very close...hehe..xpenah pisah smpai la die masuk UTM, aku masuk PUO kt Ipoh..

Mase dok Ipoh memg bes...mcm² kenangan yg xdpt aku lupekan...ketawa, nangis, kawan n macam² lagi lah...
Kepada kawan² yg pernah terasa hati dengan aku, aku minta maaf banyak², aku pun cuma manusia biasa...xlepas dari melakukan kesilapan...(sedih le plak...huhu)
aku ni xramai kawan...tpi aku suke berkawan...aku xpilih kawan, tpi mgkin kawan yang pilih aku kot...hehehe...

Hmm...skrg aku bukan programmer lagi...aku dh jd org 'gomen' skrang ni...hehe...rezeki gak tu...alhamdulillah....keje aku skrg ni pun x lari dari bidang IT...Tempat keje baru aku ni aku dh biase ngan keadaan nye...Jd senang la nk buat keje, tpi kdg² boring gak...huhu...But tu sume xpenting, yang pentingnye aku dpt blik ke tempat asal aku...hehehe...

Kebelakangan ni aku xtau la knape aku tersangat lah ingin nk jmp kawan² aku...huhu
Rindu sgt time belajar dulu...

Hmm...kepada kawan² yg dh kenal sgt perangai aku ni...thanx coz masih sudi jd kwan aku n tahan ngan kerenah aku yg kdg² mgkin ade menyusahkan gak...tpi ckit je la...hehe...

Smp cni je kali ni....ni aku nk share ngan korang my fav song...xtau la nape aku gile sgt ngan lagu nih....hehehe....korg bleh la download dari situ ek...k tata

Kangen Band - Yakinlah Aku Menjemputmu

YAKINLAH AKU MENJEMPUTMU
Teringat selalu wajah kekasihku
Saat ku menuai lagu
Coba engkau dengarkan
Ku tuaikan nada lirik lagu sederhana
Ku ceritakan kisah tentang kita
Peluklah tubuhku bila engkau rapuh
Saat kau mulai terjatuh
Aku datang menyelamatkanmu
Ini surga kita tiada yang menguasainya
Tempat kita bersandar dan bertahta
Tenang sayang, ku pasti akan datang
Yakinlah aku menjemputmu
Jangan menangis, hapus air matamu
Yakinlah ku tetap milikmu
Tenang sayang, ku tepati janjiku
Karna kau wanita terhebat
Peluk tubuhku, matilah di pelukanku
Biar seluruh jagad raya tahu
Tenang sayang, ku sambut engkau datang
Ku yakin engkau menjemputku
Jangan menangis, hapus air matamu
Yakinkan ku tetap milikmu
Tenang sayang, ku pasti akan datang
Yakinlah aku menjemputmu
Jangan menangis, hapus air matamu
Yakinlah ku tetap milikmu
Tenang sayang, ku tepati janjiku
Karna kau wanita terhebat
Peluk tubuhku, matilah di pelukanku
Biar seluruh jagad raya tahu
Tenang sayang, ku sambut engkau datang
Ku yakin engkau menjemputku
Peluk tubuhku, matilah di pelukanku
Biar seluruh jagad raya tahu
Kau milikku
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment